Denne siden er under utvikling

– vennligst bruk desktopversjonen

Kvalitetsledelse Event

Her er vår metode: vår kvalitetspolicy bygger på våre verdier, kulturkjennetegn og ambisjon.

Ambisjon: Levere rett kvalitet til avtalt tid.

Kvalitetsmål:

  • Fullføre alle prosjekter innenfor budsjett og tidsramme.
  • Oppnå en årlig ansattengasjementsrate på minst 50 (eNPS), alle andre parametre i Winningtemp over 8.
  • Oppnå en score på over 3.5 i «Anseelse» og «Kvalitet på produkter/tjenester» i Kantar sin årlige byråprofilundersøkelse.

Mål kundetilfredshet: Over 85 i NPS.

Avviksskjema

Double-click this Element to add your Google Forms URL

Note: Click on Send in Google forms to get the share link.

Salg

  • Prospektere (sjekke proff.no, SoMe, LinkedIn, hjemmesider, bærekraftstrategi, visjon osv)
  • Benytt eget nettverk aktivt
  • Ringe
  • Kartlegge kundens behov
  • Motta eller skrive brief sammen med kunde, sette mål for aktiviteten
  • Sette prosjektteam
  • Gjennomføre oppstartsmøte
  • Briefe kreativt
  • Lage løsningsforslag
  • Reservere eksterne/interne ressurser
  • Lage fremdriftsplan
  • Lage budsjett
  • Lage GPT budsjett
  • Presentere for kunde, gå gjennom budsjett
  • Følge opp kunde i etterkant
Font

Mål med fasen: Å utrede alternative konsepter og identifisere det prosjektet som i størst utstrekning gir måloppnåelse og tilfredsstiller kundens behov.

Prosjektteam / oppstartsmøte

  • Viktig å involvere alle i prosjektteamet og gi de en tydelig brief på prosjekt og videre fremdrift. Felles møte for alle i prosjektet.
  • Vær tydelig på hvem som har hvilken rolle og ansvarsområder. Book både møtetider, frister, og ikke minst, produksjonstid i kalenderen.
  • Book tid for øving på pitch
  • Prosjektverktøy er i utgangspunktet Teams. Men åpne for andre verktøy om kunde har egne preferanser.
Coffee cup, Tableware, Drinkware, Dishware, Serveware, Gesture, Font, Drink, Teacup

Fremdriftsplan

  • Detaljert oversikt over frister for JCP og kunde
  • Legg inn egne budsjettmøter i større prosjekter
  • Frister tilknyttet leverandører, innhold, reduksjoner og budsjettendringer
Font

Milepæler

  • Overordnet oversikt over milepæler for JCP og kunde
  • Ikke like detaljert som fremdriftsplan
  • Når skal hvilke oppgaver utføres
  • Eksempel milepæler:
Colorfulness, Rectangle, Slope, Font

Oppstart

  • Prosjekt godkjent fra kunde
  • Signere kontrakt
  • Oppdatere HQ
  • Forhåndsfakturere
  • Pressemelding dersom relevant
  • #winning på Workplace
  • Oppdatere fremdriftsplan
  • GDPR - hvordan håndteres persondata
  • Oppdatere eksterne og interne ressurser
  • Identifisere interessenter - hvordan skal disse involveres
  • Booke statusmøter frem til gjennomføring
  • Booke produksjonsmøter
  • Planlegge for golden week
Gesture, Font

Prosjektteam / oppstartsmøte kunde

  • Viktig å involvere alle i prosjektteamet og gi de en tydelig brief på prosjekt og videre fremdrift. Felles møte for alle i prosjektet.
  • Vær tydelig på hvem som har hvilken rolle og ansvarsområder. Book både møtetider, frister, og ikke minst, produksjonstid i kalenderen.
  • OTH i prosjekt, hva er ambisjonen, hvordan skal vi organisere oss
  • Prisvinnende? Hva må vi måle/dokumentere?
  • Planlegge casefilm
  • Booke budsjettmøter med kunde
Gesture, Font

Planlegging

  • Kontrakter med leverandører
  • Lande teknisk løsning - møte er smart - viktig å ha med foreløpig kjøreplan
  • Gjennomføre befaring, gjerne med kunde
  • Planlegge bevertning
  • Risikoanalyse, Handlings- og beredskapsplan
  • Fyll ut sjekkliste for grønne konferanser
  • Invitere gjestene (Cvent eller Confetti +)
  • Plan for SoMe
  • GDPR - databehandleravtale med kunde
  • Oppfølging lokasjon og leverandører
  • Produksjonsmøter
  • Innholdsmøter og produksjon
  • Produksjonsplaner i Shoflo - ferdig min 2 uker før event
  • Booke crew
  • Golden Week alt klart en uke før gjennomføring
Font

Gjennomføring

  • Opprigg
  • Gjennomføre sceneprøver
  • HMS, sjekk mot risikoplan
  • Sjekke nødutganger!
  • Møte med lokasjon rundt servering
  • Briefing av crew før event
  • Planlegg nedrigg før event
  • Rate crew i Lifeforce, gi muntlig feedback
  • Poste på SoMe dersom avtalt med kunde, evt internt på Workplace
Font

Etterkant

  • Sende over dokumentasjon til kunde
  • Sende NPS til kunde på sms
  • Retur av materiell
  • Evaluere med leverandører
  • Evaluere med prosjektteam internt
  • Evaluere med kunde
  • Godkjenne leverandørfakturaer i Ibistic
  • Case til jcp.no
  • Sluttfaktura til kunde
  • Oppdatere HQ
  • Stenge prosjekt
  • Slette deltagerdata - GDPR
  • Teamsgruppe: Flytt alle nødvendige dokumenter over til Dropbox, fjern delinger og arkiver teamsgruppe
  • Dropbox: Rydd opp i kundemappe, fjern deling på alle delte mapper
  • Rydd i mail mappe

til toppen

This project is protected by a password

The password is not correct